PASIŪLYMAS GALIOJA NUO 2016-03-29 IKI 2016-04-11
Trumpai apie sankabą
Važinėjant mieste sankaba dirba daugiau nei važinėjant užmiestyje ir dėl to greičiau susidėvi. Ne ką mažiau sankabos ilgaamžiškumą lemia ir paties vairuotojo važiavimo stilius – aktyvesnis važinėjimas skatina dėvėjimąsi. Be to, sankabai, kuri buvo taisyta, labai svarbu detalės, kurios buvo panaudotos.
Tvarkinga sankaba, paspaudus paminą, turi visiškai išsijungti, įjungta nebuksuoti, o įjungimo ir išjungimo procesas turi būti begarsis. Jei automobilis kitaip reaguoja į bent vieną iš išvardytų veiksnių, vadinasi, atėjo laikas tikrinti sankabą. Dažniausiai sudyla sankabos diskas arba sugenda ir išsausėja minamasis guolis. Gamintojai nurodo šių mechanizmų tarnavimo laiką, bet praktiškai neįmanoma nustatyti nuvažiuotų kilometrų ar laiko, kada vis dėlto derėtų keisti sankabą. Tai, kaip jau minėta, lemia važiavimo stilius, sąlygos (mieste ar ne) bei atstumai. Jau neminint to, kad pradedantysis vairuotojas gali ir per labai trumpą laiką sugadinti sankabą. Kai sankabos tarnavimo laikas eina į pabaigą, padidėja automobilio degalų sąnaudos. Tad juo labiau nereikia laukti, kol automobilis visiškai sustos: tik pastebėjus kokius nors nesklandumus, iškart kreiptis į specialistus.
Šaltinis: http://www.panbalsas.lt/naujienos/autopanorama/sankaba_be_jos_ne_is_vietos_